Regulamin zakupów

Regulamin zakupów Wydawnictwo Niebieski Słoń.

          I. Postanowienia wstępne.

1. Sklep internetowy, zwany dalej Sklepem, działający pod adresem:
http://www.modryslon.com.pl prowadzony jest przez:
Rafi Broker Sp. z o.o.
Wydawnictwo „Niebieski Słoń”
ul. Mielęcińska 35
87-800 Włocławek
Nr konta: 12 1020 5170 0000 1102 0134 5693
REGON: 341499159
NIP: 888-311-89-96
tel.: + 48 503 362 241
e-mail: biuro@modryslon.com.pl

2. Zakupów w Sklepie dokonywać może każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.

3. Nazwy producentów, marki fabryczne i znaki towarowe zamieszczone na stronach Sklepu należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych.

            II. Składanie zamówień.

1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

2. Do złożenia w Sklepie zamówienia na książki konieczne jest podanie wszystkich niezbędnych danych do jej zrobienia ze względu na specyfikę produktu (książki personalizowane).

3. Koniecznym warunkiem prawidłowej realizacji przez Sklep zamówienia jest podanie przez Klienta prawidłowych i zgodnych ze stanem faktycznym danych adresowych.

4. Zamówienia w Sklepie dokonywane są poprzez wybranie produktu i dodanie go do „Koszyka”.

5. Jednorazowo można wybrać kilka różnych produktów.

6. Zakupy finalizuje się przechodząc do sekcji „Koszyk”, gdzie należy wybrać formę wysyłki i sposób płatności.

7. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie mogło nie zostać przyjęte przez Sklep do realizacji.

8. Klient po odebraniu e-maila z potwierdzeniem zamówienia musi potwierdzić zamówienie klikając na link.

          III. Realizacja zamówień.

1. Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się: w przypadku zamówień płatnych przelewem: nie później niż drugiego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpływu środków na konto Wydawnictwa „Niebieski Słoń”.

2. W przypadku braku zamówionego produktu w magazynie, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta e-mailem o możliwym wydłużeniu terminu jego realizacji. Klient ma wówczas możliwość wyrażenia zgody na częściową realizację zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie całości zamówienia.

3. Klient ma możliwość anulowania złożonego zamówienia e-mailem, telefonicznie.

4. W przypadkach opisanych w ust. 2 i 3, Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych anulowaniem zamówienia.

5. Zamówione produkty są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia bądź rejestracji, za pośrednictwem: Paczkomatów InPost, Poczty Polskiej S.A. lub Firmy Kurierskiej.

6. Do zamówionych produktów mogą być załączone inne przedmioty GRATIS które nie mają wpływu na cenę produktu i wartość wysyłki. 

7. Do zamówionych produktów załączany jest dokument sprzedaży paragon lub Faktura VAT.

          IV. Ceny produktów i płatności.

1. Ceny podane w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Klient może wybrać następującą formę płatności za zamówione produkty: przelewem bankowym na konto Wydawnictwa Niebieski Słoń lub przez płatność elektroniczną: rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

3. Przesyłka zamówionych produktów poza granice kraju powinna być opłacona przelewem na rachunek IBAN.

4. W przypadku wyboru płatności przelewem, należność powinna zostać uregulowana w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na stronie Sklep. W przeciwnym wypadku Sklep anuluje zamówienie. 

          V. Dostawa.

1. Towar zamówiony w Sklepie zostanie wysłany za pośrednictwem: Paczkomaty InPost, Pocztę Polską S.A. lub Firmę Kurierską.

          VI. Reklamacje i zwroty.

1. Kupujący może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony, lub w żaden sposób użytkowany posiada oryginalnie opakowane (wyłącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Po otrzymaniu zwrotu produktu, Sklep dokona przelew bankowy na rachunek Klienta ceny produktu. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

2. Zwracany produkt należy przesłać na adres siedziby firmy:

Wydawnictwo „Niebieski Słoń”

ul. Mielęcińska 35,

87-800 Włocławek.

3. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Do zwróconego towaru należy dołączyć wypełniony formularz, który jest do pobrania z stopce strony: Informacje / Reklamacje i zwroty.

4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

5. Sklep Internetowy w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o sposobie jej załatwienia.

            VII. Prawo odstąpienia od umowy

1. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r Dz.U.2014 poz. 827. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem.

2. Oświadczenie można złożyć przez formularz do pobrania z stopce strony: Informacje / Reklamacje i zwroty, i przesłać na e-maila adres: biuro@modryslon.com.pl          

3. Klient zwraca towar na adres Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę. Jeśli został dokonany przelew, klient również otrzyma przelew.

6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.

7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (tj. koszty opakowania, zabezpieczenia, wysyłki).

8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tj. książki personalizowane, książki robione na indywidualne zamówienie itp.);

          VIII. Prawo własności intelektualnej.

1. Zakresem ochrony objęte są publikowane na stronie Sklepu wszystkie materiały w tym zdjęcia, opisy itp.

2. Zabrania się ich wykorzystywania bez wiedzy i pisemnej zgody Sklepu.

          IX. Dane osobowe i ich ochrona.

1. Dokonując zakupów w Sklepie, Klient wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie jego danych osobowych, a brak takiej zgody uniemożliwia realizację zamówień.

2. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

3. Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. 2002 r., nr 101, poz. 926, dane osobowe Klienta są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich, a Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich modyfikowania oraz usunięcia.

4. Przekazane przez Klienta dane osobowe, są wykorzystywane do realizacji zamówienia, oraz mogą być przekazane do innych podmiotów współpracującymi z firmą Rafi Broker Sp. z o.o. nie narażając przy tym klientów do innego typu zobowiązań.

5. Wydawnictwo „Niebieski Słoń” może wykorzystywać dane osobowe Klienta wyłącznie do własnych celów marketingowych, a Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wydawnictwa „Niebieski Słoń”.

          X. Zmiany regulaminu.

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.

3. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.

4. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

5. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

          XI. Postanowienia końcowe.

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl