Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji formularz-reklamacyjny.pdf

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr konta, na które zostaną zwrócone pieniądze po rozpatrzeniu reklamacji, przyczyna reklamacji oraz data zakupu.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze potwierdzeniem zakupu paragon lub faktura.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Wydawnictwo „Niebieski Słoń”

ul. Mielęcińska 35,

87-800 Włocławek

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Sklep Internetowy w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go na podany adres e-mail o sposobie jej załatwienia.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru formularz-zwrotu.pdf. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wydawnictwo „Niebieski Słoń”

ul. Mielęcińska 35,

87-800 Włocławek

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl